0%
Концепт SM TRIBUTE на честь ювілею DS Automobiles: 10 років автомобільного мистецтва та елегантності
  • Розкішна класична модель SM, яка є історичною спадщиною Бренду DS Automobiles, повертається у формі концепт-кару SM TRIBUTE, що буде представлено на тематичному конкурсі елегантності Chantilly Arts & Elegance.
  • Концепт-кар SM TRIBUTE — це унікальна робота, створена майстрами DS DESIGN STUDIO PARIS, на честь десяти років автомобільного мистецтва та елегантності, що дарує світу Бренду DS Automobiles.

Нещодавно ми відзначали культову дату — 5 років Бренду DS Automobiles в Україні. Але дійсно у 2024 році виповнюється 10 річний ювілей Бренду в світі — з моменту свого створення і повної незалежності, як окремого Бренду. Поява концепт-кару SM TRIBUTE відзначає десять років автомобільного мистецтва та елегантності, що їх дарує світу DS Automobiles починаючи від 2014 року. Концепт стане учасником святкового заходу Chantilly Arts & Elegance, а також буде виступати орієнтиром для майбутніх досліджень спеціалістів, дизайнерів, стилістів підрозділу DS DESIGN STUDIO PARIS.

Навесні 2020 року Бренд DS Automobiles поділився серією ескізів з позначенням #SM2020, які були розповсюдженні на сторінках Бренду в різноманітних соціальних мережах. Ці малюнки стали результатом внутрішнього творчого змагання між дизайнерами DS DESIGN STUDIO PARIS щодо переосмислення величного купе SM 1970 року.

Концепт SM TRIBUTE
Концепт SM TRIBUTE
Концепт SM TRIBUTE

Команда дизайнерів стилістичної студії DS DESIGN STUDIO PARIS регулярно працює над спадщиною історичних моделей DS і SM, що лежать в основі Бренду DS Automobiles. За допомогою численних ескізів та експериментів з формами і стилями, дизайнери дають волю власним творчим здібностям та уяві, аби створити нові втілення культових моделей.

Тьєррі Метроз відзначає: «Ми бажаємо йти далі. Ми бажаємо плекати нашу історичну спадщину всесвітньо відомих моделей DS та SM, й знаходити в цьому натхнення для нового авангардного дизайну майбутніх моделей Бренду DS Automobiles».

Концепт SM TRIBUTE, як символ шани для оригінальної моделі SM

Купе SM, народжене на початку 1970-х років, свого часу стало вершиною французьких автомобільних інновацій. Цей автомобіль класу GT або Grand Tourer був ідеальним прикладом зосередження автомобільних технологій, які сприяли комфорту під час довгих швидкісних подорожей. Його аеродинамічний дизайн, розроблений Робертом Опроном (Robert Opron) виглядав одночасно елегантним та авангардним. Під капотом розмістився потужний двигун V6, який пропонував виняткові характеристики динаміки та швидкості на дорозі. Але найголовніше, що дійсно зробило SM надзвичайним автомобілем, так це його гідропневматична підвіска від моделі DS: саме підвіска забезпечувала неперевершений комфорт водіння та зразкову стійкість на дорозі. Сьогодні купе SM залишається культовою моделлю, яку шукають та шанують колекціонери по всьому світу. Усе завдяки унікальному поєднанню комфорту, потужності, інновацій — саме це зробило купе SM справжньою легендою автомобільного світу.

Купе SM 1970 року Купе SM 1970 року

Окремо варто відзначити розкішний та ретельно опрацьований інтер’єр. Модель SM могла похизуватись високоякісними матеріалами оздоблення, продуманою ергономікою, точністю поєднання деталей. Передня панель з круглими приладами та характерним кермом була одночасно функціональною та естетично довершеною. Усе це створювало всередині автомобіля особливо вишукану атмосферу. Крім того, розкішне купе SM також пропонувало дуже високий рівень оснащення для свого часу: кондиціонер, підсилювач керма тощо. Таким чином, автомобіль SM міг запропонувати не лише динамічний характер та вишукані манери для водія, але й першокласний комфорт для пасажирів.

Ця легкість дизайну, яка натякає одночасно на динамічність та ефективність, знайшла своє відображення у витонченому, проте динамічному силуеті концепту SM TRIBUTE. Прямий зв’язок з оригінальною моделлю характеризується пізнаваною передньою частиною та профілем кузова, у якому домінує довгий капот. За основу було взято купе SM, та дизайнери додали кілька дуже важливих символів актуальних робіт дизайнстудії.

Розширене двокольорове фарбування виглядає наче переосмисленням кольору «Золотого листя», що вперше з’явився для моделі SM у 1971 році. Таке фарбування вимагає використання особливого лаку, ручної обробки у вигляді патини (тонкі смужки-павутиння), а також поєднанню зі спеціальним чорним кольором.

Керівник відділу кольорів, матеріалів, оздоблення Бренду DS Automobiles Вінсент Лобрі (Vincent Lobry), коментує: «Ми хотіли побудувати мости між різними епохами: 1930-ми роками, коли престижні французькі автомобілі демонстрували двокольорові кузови на конкурсах елегантності, автомобільною іконою 1970-х років у вигляді купе SM, а також нашими актуальними дизайнерськими здобутками — наприклад, розширеним двокольоровим фарбуванням кузова на концепті DS AERO SPORT LOUNGE. Адже сьогодні багатокольорове фарбування кузова справді стало відмінною рисою DS Automobiles».

Автомобіль SM не мав традиційної верхньої решітки радіатора — її заміняла дуже велика скляна частина, яка поєднувала модулі фар та місце встановлення номерного знаку. Через п’ятдесят років ця скляна секція перетворилась на сучасний 3D-екран, який світиться зсередини та демонструє світловий підпис з трьох модулів-фар на кожному боці — як і в минулому для класичної моделі SM 1970-х років. Також передня частина концепту SM TRIBUTE прикрашена вісьмома вертикальними лініями денних ходових вогнів DRL у вигляді тріади та елементами у формі діамантів.

Купе SM 1970 року й концепт-кар SM TRIBUTE Купе SM 1970 року й концепт-кар SM TRIBUTE

Загальний профіль кузова концепту SM TRIBUTE зберігає характерні лінії купе SM, що наче слідують за потоком повітря: від широкої передньої частини — до вужчої задньої частини. Одразу після двох великих бокових вікон задня частина кузова візуально наче розрізається навпіл, а задні колеса частково прикриті аеродинамічними обтічними накладками.

Концепт SM TRIBUTE Концепт SM TRIBUTE

Концепт-кар SM TRIBUTE зберігає всі пропорції культового купе SM і, водночас, пропонує дещо збільшені розміри. Завдяки довжині 4,94 м (+3 см) та висоті 1,34 м (+2 см), новітній концепт-кар SM TRIBUTE демонструє свою величність, а суттєво збільшена ширина на рівні 1,98 м (+14 см) підкреслює м’язистість та динамічність новинки. Для досягнення максимальної ефективності, кліренс зменшено до 12 сантиметрів (-3,5 см), що добре впливає на аеродинаміку та стабільність під час руху з високою швидкістю. Нарешті, варто відзначити використання для концепту SM TRIBUTE дуже великих 22-дюймових колісних дисків, які прикрашені аеродинамічними накладками.

Концепт SM TRIBUTE Концепт SM TRIBUTE

 

Салон, що продовжує стиль купе SM 1970-х років

Інтерʼєр салону концепт-кару SM TRIBUTE Інтерʼєр салону концепт-кару SM TRIBUTE

Всередині концепту SM TRIBUTE відчувається дизайн 1970-х років — характерна форма передньої панелі, пізнаваний овальний дизайн комбінація приладів тощо — проте все також було переосмислено з урахуванням можливостей сучасних технологій. Відповідно до авангардного духу моделі SM, інформаційну панель в салоні концепту SM TRIBUTE реалізовано найбільш сучасним методом через проекцію інформації на різноманітні поверхні. Вигнута «екранна консоль» та напівпрозоре кермо з додатковими органами керування ідеально втілюють авангардний дух, що дуже важливий для Бренда. У салоні SM TRIBUTE звук та світло буквально огортають пасажирів.

Оздоблення інтер’єру виконано у світлих тонах, з використанням шкіри та матеріалу Alcantara® кольору слонової кістки. Велика передня панель забезпечує не лише надзвичайні враження від дизайну, але й можливість майже нескінченного вибору матеріалів оздоблення та декору. Сидіння також є не лише елементом салону, але й елементом дизайну — адже вони демонструють культове оздоблення моделі SM з численними горизонтальними елементами-подушками.

Тьєррі Метроз підсумовує: ««Це не просто нове втілення культового купе SM 1970-х років, це набагато більше. Команда спеціалісті підрозділу DS DESIGN STUDIO PARIS отримала задоволення від амбітного проекту та можливості втілення своїх ідей. Ми поважаємо оригінальний дизайн автомобіля SM 1970-х років. Водночас, ми наче зробили розшифровку та переосмислення дизайну SM — і можна не сумніватись, що ми включимо багато знайдених цікавих деталей у майбутні моделі Бренду DS Automobiles»».

 

Концепт SM TRIBUTE дебютує на тематичному конкурсі Chantilly Arts & Elegance

Купе SM 1970 року й концепт-кар SM TRIBUTE Купе SM 1970 року й концепт-кар SM TRIBUTE

Бренд DS Automobiles виступає партнером конкурсу елегантності Chantilly Arts & Elegance ще з моменту заснування у 2014 році. Тому прем’єра концепту SM TRIBUTE на честь десятиріччя відбудеться у французьких садах Шато де Шантійї (Château de Chantilly).

Концепт-кар SM TRIBUTE буде розташований у центрі подіумі площею 120 кв. м, поруч з оригінальним купе SM 1970-х років, та стане учасником конкурсу елегантності. Варто нагадати, що Бренд DS Automobiles вже входить до списку переможців найвизначнішого Конкурсу елегантності у Франції — усе завдяки перемозі моделі DS E-TENSE у 2016 році.

Крім того, на попередньому заході концепт-кар DS E-TENSE PERFORMANCE отримав окрему нагороду за інновації. А кілька моделей, що є історичною основою Бренду DS Automobiles також перемагали у конкурсах елегантності протягом кількох років — йдеться про SM MYLORD (два трофеї) та DS 19 LA CROISETTE (один трофей).

Цього року концепт-кар SM TRIBUTE буде представлено поруч з широкий переліком оригінальних автомобілів SM від колекціонерів-фанатів моделі. Відвідувачі заходу зможуть побачити унікальний 4-дверний седан SM OPERA, кабріолет SM MYLORD, гоночне купе SM (реальний учасник перегонів «24 Hours of Spa-Francorchamps» у 1974 році), експериментальний автомобіль SM PROTO (учасник виставки Rétromobile 2023 року), а також багато інших автомобілів SM у різних кольорах та виконаннях.